2015. február 27., péntek

Portrék a NoBorderből 9. rész

Timarcs Workshop és készítője Osztos Tímea Mária

A Szabómester Szakképzőben kezdődött minden főiskolai jelenlét mellett (Vállalkozási Főiskola) .
Később a Budapesti Divatiskolában folytattam tanulmányaimat ahol  2010-ben tettem sikeres vizsgát.
1 éves gyakorlatomat a Luan by Lucia Stúbióban töltöttem, ahol komplex tervezési feladatokba vontak be, megadva ezzel a lehetőséget a kreatív munkára.
2011-ben elkészült az első kollekció, majd évről évre apróbb megjelenések és pályázaton elnyert divatbemutató.


Mindig szerettem volna a kreatív vonalon teret kapni és munkálkodni. Későbbiekben a főiskolai tanulmányaimat félbeszakítottam és a ruhatervezés töltött be minden más szerepet...Elhatároztam, hogy fő tevékenységként szeretném folytatni.
Jelenleg a Paloma Művész udvaron találkozhattok Timarcs ruhákkal, ezen kívül pedig a NoBorder csapatával is összefogtunk. :)


Leginkább azokhoz szólok akik szeretik a kényelmet, ugyanakkor nem szívesen áldozzák ezt be a jó megjelenés érdekében.. A sport luxe és az urban apocalyptika közti mezsgye megtalálsa a cél..mindezt psychedelikus formában megközelítve. Szeretem a nőies vonalakat, de ügyelve a kényelemre és hordhatóságra.
Az anyag használatot tekintve leginkább elasztikus viszkózt használok, ami voltaképp természetes alapanyagú, de ipari eljárással állítják elő. Leginkább fenyőgyantából készítik, és nagyon hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a pamut.
Ezen kívül is előszeretettel használom a sportosabb textileket.


Az idei kollekcióban sok a fényvisszaverős betét és paszpól használat, vegyítve UV reagens anyagokkal. Szeretek a szabásvonalakkal játszani és aszimmetrikus formákat létrehozni.
A színeket tekintve most szürkét, fehéret, feketét és UV sárgát használunk, ugyanis az idén felbukkan egy pop up kollekció is, így immár 2 tervező segíti a Timarcs ruhák megvalósulását erre az időszakra, amiről hamarosan fotók is készülnek :)


A fiatalos és kényelmes Timarcs ruhákat megtalálhatjátok a NoBorderben és a facebookon:
https://www.facebook.com/pages/Timarcs-Workshop/289148557767317?fref=ts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése